mandag den 11. februar 2008

Cybercrop søndag d. 10/2

Her et stemningsbillede. Streeeess!

Endnu et.

Igår var jeg til mit allerførste cybercrop på Thescrapcat. Jeg var hjemme hos min søster Marie (marolle) hvor jeg var 9.30, og cybercroppet startede kl. 10, hvor den første udfordring kom. Det var bare rigtig fedt at være med til, og rigtig hyggelig stemning, især når vi var to.
Der blev trukket lod om præmier ved 8 af udfordringerne og 2 af dem blev der stemt ved, jeg vandt i lodtrækning i opg. 6 og Marie vandt også. Hun får en præmie fra scrap-is-fun og jeg får en fra paperfarm. Er bare så glad! Det kunne ikke være bedre, vi var bare så heldige!
glæder mig rigtig meget til at se hvad de har fundet på af præmier.


udfordring 5. Skitse udfordring
udfordring 6


udfordring 1. Skitse udfordring
udfordring 2. 6"x12" og 3 farver.
udfordring 3. Her skulle vi lave et bogmærke på en time, hvor man også skulle nå at uploade og beskære, så her var der lidt stress.
ekstra udfordring. Her skulle vi tage et billede med vores favorit papir hvor en del af os selv var med.
ekstra udfordring. Her skulle vi lave et navneskilt med vores rigtige navn og vores brugernavn.

Ingen kommentarer:

Etiketter