onsdag den 30. april 2008

Award




Jeg har modtaget denne fine award fra min dejlige søster Marie (Marolle), fordi: Du min søster. Du har bare udviklet dig så meget i din scrappe stil på meget kort tid. Det er så rart og have en og scrappe med og dele indkøb med.

Jeg vil gerne give den videre til...

Sally (Moose) Du er bare blevet så super dygtig rigtig hurtigt, det er super fedt. Er ærgelig over du ikke bor tættere på, så du kunne være med til scrap i Hillerød. Er glad for du er med i denne scrap (også lidt virtuelle) verden. Derfor får du denne award :)

Marie (Marolle) Min skønne søster, var personen der fik mine øjne op for scrap, jeg blev så inspireret af hende at jeg selv bare måtte igang. Hun har en super fed stil, og inspirerer mig meget. Derfor får hun denne award (tilbage ;) )

Ingen kommentarer:

Etiketter