onsdag den 14. maj 2008

The Scrapoholics dag og Lejlighed




Lørdag d. 3. maj var jeg til scrap dag i Hillerød. Vi har nu fået en forening op at stå som hedder TheScrapOHolics. Med vores egen blog http://www.thescrapoholics.blogspot.com/

Jeg fik lavet disse to layouts og dekoret en æske. Signe havde taget en masse præmier med, så hun holdt lodtrækninger i løbet af dagen, og så vandt vi alle to præmier hver. Jeg vandt et sæt med tre æsker, et album til at dekorer og så fik jeg to My Scrap Corner blade af hende, hun ikke brugte mere. Rigtig dejligt. Tak Signe ;)





Jeg har ikke været så god til at opdatere min blog, men jeg har travlt med eksamer, og så vi Gemalen og jeg fået ny lejlighed som vi flytter ind i til August, medmindre vi kan finde en lejer der kan flytte ind i vores nuværende lejlighed før.

Lejligheden ligger i Valby og er 88 m2 og har en terrasse på 23 m2. Og så er det splinternyt, og der er det hele, og lidt til ;)

Lige lidt fiktive billeder




3 kommentarer:

SallyMoose sagde ...

F*** en fed lejlighed i får! tillykke med den:-) og så er det jo som sædvanlig nogle dejlige LO's du har lavet:-)

Anonym sagde ...

flotte layouts. Er helt vild med det layout med Julius, så fedt lavet selv det pynt der :)

og super fed lejlighed. Så kan vi også komme til grill aften hos jer ;)

Karina Beck sagde ...

Hej. Jeg kan også rigtig godt lide det Lo, du har lavet af Julius. God opsætning og dejlige farver.

Etiketter