mandag den 13. oktober 2008

Nye kort

Her et kort som jeg hjalp min kærestes bror's kæreste (hvad kalder man det?) Louise med at lave, hendes debut som kortmager :) Kortet er til hendes lillesøsters 18'års fødselsdag. Papir og pynt er fra panduro hobby, 18 tallet er fra en Thickers alfabet, og stempel fra magnolia.



Og et kort jeg fik på bestilling til et svendegilde. Da jeg ikke havde noget som havde med håndværker at gøre valgte jeg at lave det sådan. Tja, kan ikke lige huske hvor jeg har fået de forskellige papirer fra, men det gule alfabet er også fra Thickers, blade fra Quickutz, blomster er tre forskellige jeg har købt gennem en der hedder Majbritt (kan desværre ikke lige huske hendes blog)



Inde i kortet er der en lomme til penge. Alfabet og myrer fra QK

Ingen kommentarer:

Etiketter