søndag den 16. november 2008

Dejlig weekend og den søde Juletid


I fredags var Laust og jeg ude og spise på Uhm Uhm, det er bare så lækker asiatisk mad, til en billig penge. Men stedet er ikke super hyggeligt. Men lækker mad. Det kan anbefales.

I lørdags tog vi så en tur til Brøndby strand, desværre var der så meget tang at Alfi ikke en gang kunne ænse eller mærke vandet. Men han var vild med at være på stranden




Idag startede vi så til hundetræning med Alfi. Der var simpelthen så mange hunde! Jeg tror alle hunde træner om søndagen. Men vi var 15-20 hvalpe, og den lille vaps nød det. Idag har han bare snork sovet hele dagen.
Ja underligt, men han ligger faktisk og sover på billedet.. Mærkelig stilling at sove i hehe
Og så til det kreative..
Idag har jeg pyntet et opbevaringsglas med en hjemmelavet etikkette til julekagerne. Stof, bånd og lak og segl mærket med god jul er fra panduro, stempel fra Magnolia jul 2007. Jeg skal helt klar have lavet nogle flere, og noget til at skifte ud med. Man kan jo også bruge dem til andet en julekager.





Hjertedie fra QK

Og så har jeg lavet denne julekugle, den var lidt tricky da jeg ikke har noget super godt lim, så jeg endte med både at lime og klipse sammen.

Ingen kommentarer:

Etiketter