tirsdag den 4. november 2008

Kort cybercrop hos Scrapsisters

I Søndags var jeg med til kort cybercrop hos scrapsisters. Dagen startede med at min kæreste havde fået influenza, så jeg måtte tage mig af morgentur med hunden og af min kæresten, ned og handle så han kunne få noget cola, revede æbler og panodiler. Da jeg så tænder computeren kl. 11 (cropet startede kl. 10) ser jeg at første udfordring allerede skal afleveres kl. 11.30. Men jeg ville være med fra starten, og jeg fik da lavet dette kort.











Udfordringen lød på:





-Skal indeholde farven grøn med min. 25 %


- Må ikke være kvadratisk


- Der SKAL være noget håndtegnet/håndskrevet på


- Der SKAL være noget atypisk pynt på – dvs. noget der IKKE er indkøbt til kort eller scrap, men som du synes ”passer” alligevel. (her har jeg brugt den pink tråd som er genbrug fra en trøje)







Opgaven 2 var så et flip kort, med fri fortolkning. Jeg fik lavet dette. Heldigvis var deadline kl. 19!



Opgave 3 var et god bedring kort. Elsie papir og bånd, QK moxie alfabet, blomst jeg vandt i en konkurrence.



Opgave 4 gik ud på at lave kort af to tags som skulle sættes sammen i siden, på kortet skulle der være mindst en engel



Opgave 5 skulle være et tak for sidst kort, med 3 forskellige slags mønsterpapir og en hjemmelavet blomst.





Den sidste opgave jeg var med i (nummer 6) var efter en skitse, desværre havde jeg overset den (lille) udfordring at den skulle afleveres kl. 15.30 og da jeg afleverede den kl. 18 var jeg ikke med i konkurrencen.




Jeg vandt desværre ikke på mine bidrag, men jeg var så heldig at vinde i en lodtrækning. Præmien er sponsoret af Fruhansenscrap, så den er jeg meget spændt på at se.

I morgen vil jeg lægge de kort op som jeg fik lavet til Thescrapoholics i Helsinge.

Ha' en dejlig aften






























Ingen kommentarer:

Etiketter